tisdag 25 december 2007

Snabb uppdatering

Hejsan!

Hannes pepparkakshus, gissa vad det föreställer?

Nu sitter vi hos min morfar i Växjö på Hannes MAC, därför orkar jag inte feta och kursivera text i detta inlägget. (Det orkade jag visst, hihi).


Julen har hittills varit till en stor belåtenhet. Vi åkte från farmor idag vid halvtvåtiden. När vi anlände till Växjö satte vi ljus på mormors grav, hon fyller nämligen 70 år idag! Grattis!
Anna fyllde 18 år igår, grattis grattis =)

Jag & bror ska sova hos min kusin Natalie i natt. Ikväll ska vi se film och imorgon ska vi shoppa loss i Växjö city (hehehehe....).

På julafton spelade jag och bror biljard, tro det eller ej men lillasyster vann med 3-1. 
Nu ska jag inte sitta här och vara mer osocial utan umgås lite med min kära släkt =)''
Imorgon kommer jag hem till Malmö igen!

Ha det fortsatt bra =) /Mindy

Inga kommentarer: