söndag 16 december 2007

Judofest

Igår var det trevligt med familjen! Det blev inte Finans utan TP vilket jag & bror vann (vi var i lag). En för tidig tomte hade lämnat paket till oss också :)

På kvällen åkte jag , Linn, Dani & Chris till judoklubben dit flera och flera droppade in allt eftersom. Där hade vi lite fest o sådär vilket var väldigt trevligt :) Jag hamnade i ett timslångt samtal med Micke :) Utanför hade visst många redan gått hem och några var lite berusade, hehe. Jag själv var sådär alldeles lagom :) Vi spelade spel o pratade och lekte på judomattan, också!


En skojig men suddig bild sen igår. Fr. v. Niklas, jag, Goth & Axl. Vad tänker Niklas på, vad pekar jag på och varför står Goth och Axl på soffan och posar? Det är frågan..
****
Idag har jag handlat alla julklappar, det känns riktigt skönt! Jag åkte med mamma och pappa till Mobilia :) Efter det åkte jag till gymmet och tränade med Linn. Har nyss kommit hem nu. Dagen känns fulländad!

Ska tänka ut bra mål jag ska nå nu, säger bara usch och fy, blä och mjusch :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mycket trevligt igår ja :) Tyckte väl kanske att du var borta lite väl länge där ett tag, haha. Ska bli spännande att se vad jag får för julklapp :)

Axe sa...

Ja, det var roligt :D Fin pose :P

Mål är väl inget självändamål (no pun intended) utan bara något som kan sättas upp som hjälpmedel ifall något särskilt ska uppnås. Så att tvinga fram mål verkar ju onödigt. But I can be wrong :)

Anonym sa...

motivation =)