lördag 15 december 2007

Spex

Hejsan era små sötnosar :)

Igår var jag med Linn, Matilda och MikaelaPetris årliga spex som i år hade Bond-tema. Det var trevligt med sällskapet o så, men spexet i sig var inte i min smak :)

Blev bjuden till spexfesten också, men jag sov när dem ringde så det blev inget av med det :(

Idag är det familjen **********'s årliga minijulafton som består av påklädning av granen (vi är bortresta under julen i år så vi får klä den tidigt så vi hinner se den), lite sällskapsspel (i år blir det Finans, jag lyckades rösta bort Monopol!!) och sedan julmat :)

Senare ikväll hoppas jag på att något skoj ska hända!

Är grymt trött nu alltså, trots två koppar te. Huvudet gör ont också, trots två Panodil. Meep!

1 kommentar:

Svenska Punktabs sa...

Vi har med en "lilla julafton". Fast det är hemma hos min cabron Holmes och det är den 23e. God Jul. =)