lördag 29 december 2007

Parteyy

Luu!

Det blev visst party av det hela igårkväll. Ganska oplanerat men det kom ändå rätt mycket folk till slut. Jag var på helspänn och mådde rätt dåligt över vissa grejer så jag märkte inte så mycket om vad som hände eller så. Men visst, allt gick bra och folk verkade glada så jag antar att det var bra :)

Shoes in my hall

Jag vaknade väldigt sent idag, eller nja, egentligen inte, innan två någon gång gick jag upp för att kolla läget med min bror. Sedan blev det städa lite till. Snart är klockan sex och jag har itne ätit ännu och Linn kommer snart. Stress? Nepps. Jag är heeelt lugnt. Har hinkat i mig 5 stora glas grönt te, yummie! Antioxidanter here I come ;P


Lyssnar på bra musik nu, mmmmm. Blev lite halvträning för mig då jag brände av ett par låter i vardagsrummet och skuttade omkring (är själv hemma, bör tilläggas!). Mer träning blir det snart när sweetiepie kommer (Linn), vi ska nämligen ut och promenera.

WHY CAN'T I ?

http://pumpum.bilddagboken.se/ (och jag skiter i vad mitt namn betyder på jamaicanska!)

Facebook visade sig vara rätt trevligt, har ni en så se till att låta mig få veta :)

Ett stort TACK till Axl också! Fick en jääättefin spegel från Marc Jacobs av honom! Linn & jag fick även varsitt kortspel med Pirates of the Caribbean.

Bye bye so long

3 kommentarer:

Svenska Punktabs sa...

YOU CAN TO ;P

Goth sa...

Haha så du vet nu =p

Anonym sa...

Hej vad fin du var idag =) love your hair och ja hela allt =)