söndag 23 december 2007

Packad och klar - eller?

NY UNDERSÖKNING, NI KAN BÖRJA SVARA IMORGON!

Vet inte varför jag är så himlans sentimental idag när vi ska åka, men så är det.

Jag har packat ner det mesta - tror jag. Har inte orkat lägga ner någon energi på det idag. Tog med lite finkläder till imorgon och tills på tisdag, sen ja, lite ombyten.

Ja, jag är nog klar och vi ska åka alldeles snart. Det känns ändå som något saknas... Jag vet inte vad, en liten del av mig är borta eller något känns det som. Usch =/

Kändes lite konstigt efter igårkväll också. Varför vet jag inte. Jag skämdes nog för bodyshotsen, riktigt mycket :( Gjort är gjort. Nyår nästa vecka också, bästa tiden att börja med förändringar nu ju! :) Fast jag smygstartar redan idag.

Nä, nu måste jag gå. Ha det bäst allihopa, omtanke från Mindy Pindy

Inga kommentarer: