torsdag 22 november 2007

Arbetsterapeuten Mindy på plats ja!

Som ni ser i rubriken så är jag arbetsterapeut för tillfället. Har kollat runt här på mammas jobb och det ser väl trevligt ut :)

Jag är här för julpyssel och kina(blärk)mat :) Ska bli mycket trevligt!

Svarade på kommentarer nu, var en hel del! Tack :)

Proven idag gick förvånansvärt bra. Matten kändes kanon, engelskan halvkanon. Eller egentligen helkanon, men jag vet inte riktigt ändå. Eller jo, kanon på den också! Velig, jag? 8-)

Känner mig allmänt bra idag. Bara gjort nyttiga och bra saker hittills och inte slappat någonting alls. Gjorde massage i ca. 1 h på Yasmeen idag. Mina tummar gör ont efter det =( Själv avstod jag från massagen då jag har ont i huden fortfarande.

Imorgon är det temadag. Vi ska tydligen dansa. Många skulle skippa, why? Jag ska till doktorn imorgon också, det får jag inte glömma.

Linn på kvällen, vi ska se IDOL :) På lördag ska jag spela Wii med los Axlos! Aldrig testat det, bara sett på när andra spelat (tror jag?). Hoppas det inte är allt för svårt!

1 kommentar:

Axe sa...

Det är inte svårt. Det är rrruuuuligt :D