tisdag 27 november 2007

Study, buddy!

Idag har jag varit hemma ifrån skolan och nyst ikapp med mig själv. Trodde inte jag skulle bli förkyld också, men ja, ska man bli sjuk kan man lika gärna bli det ordentligt. Eller vad säger ni? Man känner sig så mycket friskare och piggare sen när det gått över :)

Har faktiskt inte latat mig alls idag. Gick upp i tid och började plugga genetik en omgång innan frukosten. Sedan fortsatte jag med musik-arbetet och skrev klart VG-uppgiften som går ut på att man ska jämföra olika musikstilar. Jag valde punk, reggae och rock. Har MVG-uppgiften kvar att göra tills på måndag, ska skriva en egen låt och analysera musik osv. Det blir ett senare bekymmer. Pluggade även lite historia. Gjorde all översättning i engelskaläxan och gjorde även orden + förklaringarna. Två uppgifter kvar bara, men det är till på fredag så kan chilla lite med det. Läste pyskologin också. PUUUH vad mycket läxor.

Nu är min första paus i form av lite te och en blogguppdatering. Ska plugga igen om 17 minuter.

Axl- vad hände igår? Fick du nåt svar på vad du skrev och min filmfråga (Troja) ?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar jag skulle absolut inte orkat jobba om jag vore förkyld speciellt inte så mkt = )

Mindy sa...

Ibland förvånar jag mig själv också (A)

Anonym sa...

Jag måste bara uttrycka hur inponerad jag är över att du är så positiv. "Always look on the bright side" :) "Man bli piggare när det gått över". Krya på dig :)

Mindy sa...

Optimister lever 30% längre än pessimister ;)

Tack!

Axe sa...

Haha, nu spelar Life of Brian-soundtracket i mitt huvud :P

Nope, jag fick inget :'( Fast nu när jag vet att du "försökte" känner jag ju mig inte helt övergiven iaf :P Du får skicka igen... Men nu ska jag träna. Get better soon!
Slängpuss (vill ju inte få några baciller :P )

Mindy sa...

Vad knasigt, jag skickade igen nu :)

Lycka till på träningen! =)

Tack!

Haha, bacillerna skulle spridas jättemycket om jag gjorde en slängpuss tillbaka då de följer med utandningsluften ;)

Axe sa...

Still nothing :'(
Jag skickar till dig nu för att se om det kommer fram...

Mindy sa...

Va? Vad konstigt! Jag har skickat fyra sms (likadana), får leveransrapport varje gång!

Axe sa...

Jag får fortfarande inget!

Anonym sa...

tips är ju att inte jämföra rock med något eftersom det är så sjuukt generellt.

Mindy sa...

Already done, and it's good.