torsdag 15 november 2007

Jag behöver DIG










Eftersom att jag går HUDVÅRD så har jag nu lärt mig utföra ansiktsmassage.




Den första massageformen heter AROMAPRESSURE och går ut på att jag kommer att trycka på speciella punkter i ansiktet. Alla aromapressur-tryck är långsamma, djupa och specifika för att lösa upp spänningar och blockeringar samt för att stimulera muskler, nerver och lymfa. En underbar upplevelse och avslappning.


Den andra massageformen heter AROMADRÄNAGE, den börjar likadant som den första formen men innehåller strykningar på huden istället för tryck.


Nu är det så att jag måste öva på minst tre stycken, känner du för en härlig ansiktsmassage så lämna en kommentar så fort som möjligt!


Tack på förhand /Mindy

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är frivillig! Den första låter väldigt skön :) Jag ser fram emot det!

Mindy sa...

Bra initiativ där Linn! och ja, det är jätteskönt :)

Axe sa...

Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Nuff said?

Mindy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

jag önskar jag fick vara frivillig :(

Anonym sa...

Du kan få massera mig anyware, anytime ;) cya //Micke