lördag 24 november 2007

IDOL slutar aldrig att förvåna


Alla som såg igår, HUR I HELSIKE KUNDE DANIEEEL ÅKA UT? Jag trodde veeerkligen att han var den säkraste av alla! Shiet. T-t-t-t-t... Vad är det med er röstande människor? *suck*


Lägger in en bild från igår då jag pudrat näsan lite, haha :) Jag får nog inte lägga in high-energy-baby-Linn-bilderna, så ni får själva gissa er till hur hon såg ut :)

Liffs & Miffs ska promenera senare idag, jag ser fram emot frisk luft och att röra lite på mig. Ser fram emot Liffs med självklart!


Ikväll ska jag och Axe spela Wii och se film, den bejublade Amelie. I'm excited, film som blir poppis blir oftast inte poppis hos mig..


Liffs ska tihidididii :) (lycka till! :D)


Det kaaanske märks att jag är vääldigt pigg & på bra humör idag :D ! Vaknade helsent när Liffs ringde mig, sen åt jag för en kvart sen (dvs. kl. 13.05). Mitt strävande efter det perfekta gröt-i-micronreceptet närmar sig! Mm-mm-mmmm


Inatt ringde en fyllebebis klockan efter FYRA! Fyyyyyyyyyyy! Men jag förlåter dig ändå eftersom du trots allt fortf är på bebisstadiet.. Men har det undkommit dig att man INTE ska ringa eller sms.a på fyllan? 8-) Säger då det..


DRU is coming to Sweden 2moro! I type this in english so he can read it :) Dru is from Malta, St: Julians. I stayed with his family, who is friends with my actually family in Malta, when I was sick. He also came visit me in hospital! Now is he moving to Sthlm, he is cabin crew on Ryan Air :) GL & TC! :)


Bye for now! / [M]ike [I]ndia [N]ovember [D]elta [Y]ankee

5 kommentarer:

Anonym sa...

men det är inte lätt 8-) :(

Anonym sa...

Haha, gillar ditt namn på bilderna på mig :)

Anonym sa...

måste bara uttrycka min glädje över att den där duden åkte ut dnaiel eller what ever...käns skönt. Min dag är gjord :) cya /Micke

Mindy sa...

Gaah, du är dum Micke!

Linn: hehe, ja =)

Anonym sa...

Me nöjd :):) hihi