onsdag 14 november 2007

Made by Mindy


Jag har gjort läppglans. Ett alldeles naturvänligt läppglans som inte är testat på försvarslösa små djur, nej, jag testade det alldeles själv och resultatet ser ni ovan. Vad tycks?
På läppbilden har jag självklart läppglanset, men bilden under till vänster är en "före"-bild och den till höger så har jag läppglanset.
Smaken är jordgubb och färgen kallar jag, hmm, Mindyosa nr. 13. Innehåll: Vax & färgpulver samt ehm, vad hettere nu, smakämne!
Nu har jag 6 sådana läppglanstuber, bara till att börja använda, haha!

7 kommentarer:

Anonym sa...

u lk btfl

Mindy sa...

thx, ttyl!

Axe sa...

Billigt och bra, perfekt kombo :)
Dock, av förklarliga skäl, inget för mig :P

Goth sa...

That's not the word on the streets ;)

Anonym sa...

Ser Fint Ut :)

Mindy sa...

Vadå billigt? Det är bra mycket dyrare än det i affären =P Jag köpte ju självklart ett sånt kit, jag hittade väl inte på ingredienserna och allt själv? ;P

Anonym sa...

Haha, du är bra kreativ du Mindy ;)