onsdag 28 november 2007

Clothes

Genetiken gick super och idag mår jag lite bättre, snuvig men bättre :)

På bussen hem fick jag ett sms där det stod att mitt paket med kläder fanns att hämta på ICA. Jag skyndade mig och sprang nästan hem från bussen och cyklade till affären för att få mina kläder. Och visst, de var fina =)

Kom igen och skriv i mitt förra inlägg, JA, KANSKE eller NEJ! Nuuuuu!

Igår bestämde jag att jag skulle äta var fjärde timme ungefär. Frukost, lunch och kvällsmat/gröt. Blir inte exakt fyra timmars mellanrum mellan lunch och kvällsmaten för jag hinner inte riktigt. Idag sprack det redan då det var sju timmar sen jag petade i mig pasta i skolan.

Nu måste jag göra mig iordning innan konserten!

2 kommentarer:

Axe sa...

Paket på Posten är kul. Lite julafton-känsla :D

Mindy sa...

Hi hi ja, särskilt om det är ett paket med kläder =D