måndag 12 november 2007

Psykologin går segt..

Jag försöker verkligen att få in allt som står i mina anteckningar & i boken, men det går inte! Min koncentrationsnivå är på botten ikväll. Det var den igårkväll också då jag egentligen borde ha pluggat. Usch & fy. Vem bryr sig om det psykodynamiska perspektivet? :(

Linn stöttar mig iaf på MSN, tack!

Jag la till lite saker brevid inläggen nu på bloggen. Ni kan bl.a se en ung tjej som sjunger oerhört bra, Bianca Ryan. Ni kan rösta på min oerhört roliga fråga, läsa tre ord om mig & klicka er till Axels blogg. Om fler är intresserade att bli länkade så är det bara att lämna en liten kommentar :)

Axel hjälpte mig btw om hur man lägger till länkar. Tack. Men han gick efter ca. 5 minuter igen. Otack.

Nu ska jag återgå till pluggandet så gott det går!

3 kommentarer:

Axe sa...

Psykodynamiska perspektivet låter ganska intressant, sålänge jag inte behöver kunna det :P

Omröstningar är kul :) Jag ska också dra igång det :)

Gymmet kallade faktiskt, inte mitt fel :'( Tycker dock att du klarade dig ganska bra själv. Men ett tips: tidsangivelsen stämmer ej. Kolla de inställningarna.

Lycka till med studierna!

Mindy sa...

Jag gillar att ha skumma tidsangivelser, för då kan ingen klandra mig om jag skriver blogg istället för att göra nåt jag egentligen skulle gjort..

Såg du Hannes på gymmet? Han fösökte dra dit mig ca. 20 minuter innan du åkte dit.

Axe sa...

Japp, jag såg honom. Fast han var på andra sidan gymmet då och sedan borta så jag fick ingen chans att hälsa...