måndag 26 november 2007

Mindy sjuk =(

Vaknade inatt någon gång och kunde inte svälja, PANIK! Kunde somna tillslut men vaknade tyvärr med halsont och halvfeber. Känt mig halvdöd hela dagen och mår verkligen inget vidare. Är vrålhungrig eftersom att jag knappt kan svälja och står därför över att äta normalt. Imorse när jag åt min lyckade microgröt så tog jag inte ens äpplemos. Hällde i mängder av mjölk istället så att gröten skulle bli rinnig och lättsvald. Jag HATAR mjölk i gröten, så inser ni nu hur ont i halsen jag har ? :( (Ja, jag är lite gnällig :( )

idag hade jag mitt musikföredrag som gick bra :) Tappade dock rösten mitt i föredraget. den började bli svagare och svagare tills den till slut dog ut helt. Det var lite pinsamt. Fast bara lite.

I lördags spelade jag & Axl Wii, och wiiiee det var kul :) Vi spelade igår också med Linn & Henke. Jag har världsmästaront i hela vänstersidan och i nackel och i axeln. Dumt skojigt spel =( I lördags såg jag och Axl även Amelie, den var faktiskt bra, men det säger jag inte högt ifall Axl skulle höra 8-)

Jag & Linn var även på julskyltningen igår som sög rejält. BLÄ! Fast Linn var kul så det vägde upp. Vi hittade en suuupergod parfym, Victor & Rolf. We want it so badly!

Nu blire genetikpluggish som gäller, hur det nu ska gå, mitt huvud och min kropp kills me. Meep..

/GnällMindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skyltningen var ingen höjdare, men Churros är alltid gott, hihi :)

Mindy sa...

Exakt vad jag tycker =)