måndag 12 november 2007

Bloggspace är segt - startar ny blogg!



Min förra blogg på bloggspace segar tusan så jag har gjort en ny här som jag kommer att använda mig av tills den andra blir snabbare. Eller så gillar jag den nya och stannar kvar här.


Ptjaa. Jag ska nog se mig om här inne för att lära mig lite mer om den här :) Var bara tvungen att lägga till en bild på en söt liten misse :) Råkade visst platta till den lite och det har hängt sig lite så jag orkar inte dra ut den igen, men den är söt ändå så whatever..

Lägg http://mindypum.blogspot.com/ på minnet ;) Släng gärna in en kommentar så att jag vet att ni uppfattat min nya adress, hehe.


/Mindy

18 kommentarer:

Anonym sa...

Såja i alla fall snabbare att komma in på än din förra :)

Mindy sa...

Ja, denna är mycket bättre :)

Anonym sa...

Tjena! Här ska man läsa mycket :D

Mindy sa...

ja det är bra Linn! =D

Anonym sa...

hej mindiii!!

Anonym sa...

här var allt nytt:) ser bra ut facktiskt

Anonym sa...

snyggt min-Minna;P

Anonym sa...

Uppfattat! ;D

Goth sa...

Välkommen till blogspot Mindy =D!

Anonym sa...

söt kiise. nästan lika söt som dig. men bara nästan. och jaa nu har man lagt bloggen på minnet. ska nog kunna säga den om man blir väckt mitt i natten ;P .. du får börja skriva om nått som typ .. involverar sälar. ja sälar blir finnemang.

Anonym sa...

Hej!

Tack så mycket :)

Tack Goth, ska försöka lära mig allt här nu också ;P

Sälar säger du, hehe, får väl lägga in en bild på en säl eller nåt;)

Axe sa...

Willkommen!

Massa folk som kommenterade här ju. Ni får också ta och engagera er i våra andras intensiva blogg-kommentar-diskussioner!

Newman sa...

Arbeit mach frei!

Då får man ta och läsa här lite istället då. Får också ta och bättra mig på att kommentera allas bloggar.

Anonym sa...

okej minna :)

Axe sa...

Ja, tidsfördrivaren, du ligger lite efter i min CC-tävling :P

Jusste, Mindy, plocka bort kod-grejen på kommentarerna. Sjukt enerverande...

Mindy sa...

Men jag vet inte hur man göööör :( Ska testa nu.

Anonym sa...

Sådär, klart!

Axe sa...

Gött :D