tisdag 20 november 2007

Day D day


Since everyone has a blog paus, I continue with mine.


Konstig dag idag. Började iaf med Body PumpForum. Riktigt skönt.


Började se en film när jag kom hem och sedan sov jag lite. Linn kom och vi gick en promenad under Öresundsbron. Jag testade även att göra gröt i micron. Nåt blev väldigt fel. 3,5 min på 750 W = gröt överallt i micron, men inte i skålen?


Nää, jag kan inte skriva om vad jag gjort idag. För idag är en riktigt konstig dag. And I hate it.


Jag är arg på mamma för att hon inte kan köra mig till skolan vilket betyder att jag måste gå hemifrån 07:06 imorgon. Vilket självklart inte är hennes fel, men vem skulle jag varit arg på? Dexter? eller kanske t.o.m. Ior? Nopie.


I miss summertime.. I felt that I had it all. And I almost had. That piece I missed back then do I have now, but I lost eveything else... Bohoo!

Jag tog några fula bilder från i somras och klistrade ihop dem i paint. Ett litet minne till mig själv.
Ps. Jag märkte att om man klickar på bilden så blir den jääättestor, fast i ett annat fönster. Klicka. Inte. Ds.

5 kommentarer:

Svenska Punktabs sa...

Meeep jag önskar vi kunde nollställa våra minnen som i Heroes.. så vi bara kom ihåg från efter jag åkte hem från Malmö.. eller nä från slutet av september typ :P

Svenska Punktabs sa...

kom ihåg INNAN* såklart :P

Mindy sa...

Haha hmm..?

Axe sa...

Fast det är faktiskt bara the haitian som kan det :P

Vi kan alltså konstatera att du är sämre på att göra mikrogröt än min pappa, hehe.

Jag jobbade ju visserligen hela sommaren, men var det verkligen så kallt att man behövde vinterjacka? :P

Oh, and BTW, bilderna är inte fula; du är ju med i dem ;)

Mindy sa...

Vet inte vem the haitian är :(

Haha, ja, men jag ville ha min lagom och inte hård. Får öva ;P

Hahaha, det var ett av dedär monsunregnen som dundrade ner när den bilden togs, har ju faktiskt regnjacka över! Hade flipflops och shorts under, så lite somrig var jag allt ;P