fredag 16 november 2007

Härligt med helg

ooh, så skönt, med helg! Ledig på måndag också, varför kan jag skriva om senare.

Jag har hunnit med två massager på Nina & mami. Ikväll ska jag massera Linn, hade tänkt fråga hennes mami ifall hon också vill ha.

Ikväll ska vi äta bakpotatis. Varför jag skriver det kan man ju fråga sig. Imorgon är det anka som ska ätas.. Jag såg den i kylen nyss. Snyft.. :'( Ni som har mig på msn vet ju att jag gillar ankor (mailadressen!). Jag kaaaanske hoppar att äta duckien.

Är på allmänt bra humör idag! Pappa kom hem också, utan sitt bagage som blev kvar i Chicago. Den kommer med flyg och sedan taxi hem till oss inom de närmsta dagarna. Fast han ska inte klaga.. Han fick shoppa gratis på flygplatsen, FUSK! Det var minsann ingen som slarvade bort min reväska sist jag reste, även ifall det var på JFK i N.Y. och dem ligger på världsettan på att slarva bort resväskor. Onödigt vetande, hell yeah!

Nu ska jag ta lite bilder :) Byeess

3 kommentarer:

Svenska Punktabs sa...

hihi var inte london senaste? :)

Axe sa...

Nenene, det heter inte "onödigt vetande", det heter trivia. Det är sånt man vinner Jeopardy med!!!

Mindy sa...

HAhaha ja :D Hoppas jag kommer med i Jeopardy nån gång!