torsdag 29 november 2007

Everything's hopeless..

Ikväll kan det nog vara så att jag är väldigt, väldigt ynklig och väldigt väldigt gnällig.......... Förkylningen är verkligen tokjobbig och jag är på gråthumör när saker och ting inte blir som jag vill. Jag gjorde gröt nyss (min favo!) och tog någon sked tills jag insåg hur onödigt det är. Det smakar inte särskilt mycket och jag blev helt arg på gröten som bara låg där och grötade sig i min skål, så jag slängde ut den i sopen. Så nu har jag fortf ingen mat i magen. Men jag är verkligen för deppig för att äta eller hitta nåt. Ingenting smakar gott och ingenting lockar. Det är värdelöst. Eller groda utan ben.... (Fattar ni den?)

Allt känns dessutom så tråkigt nu. Jag ser iofs fram emot IDOL med Liffe och jag längtar jättemycket till Troja på lördag! Den är väldigt speciell för mig. Ska nog tillomed spela in den och be mamma bränna ut den till mig :)

Fick MVG på matteprovet... Det var en positiv sak idag! Jag har nämligen kämpat med matten, den verkar ha gett med sig lite nu.

Nu ska jag fortsätta med det jag inte gjorde innan jag började skriva....

4 kommentarer:

Axe sa...

Fram med sprutorna alltså :P

Parlamentet, riiight?

Grattis till provet!

Se så, var nu glaaad istället :D Mycket roligare!

Mindy sa...

Haha, ja, det är nästan bud på det nu.

Nää, vad det betyder! Kom igen nu..

Tack :)

Man kan inte vara glad på beställning :(

Axe sa...

Nej, men en uppmuntrande uppmaning kanske motiverar ;)

Anonym sa...

Grattis till MVG:et! Du är duktigt :D