tisdag 13 november 2007

Marian Keyes

Jag fullkomligt äääälskar Marian Keyes böcker & blev grymt sugen på att läsa en bok nu. Märkte att jag inte var klar med Tankar från sängkanten ännu, så blir nog till att läsa den tillsammans med mitt goda yellow label-te som fick ersätta mitt gröna te för stunden.
Snabbfakta:
Marian Keyes är född & uppväxt i Dublin. Hon skriver i genren chicklitt. Hennes böcker har blivit bestsellers flera gånger om. Änglar, Å andra sidan, När Lucy Sullivan skulle gifta sig och Sushi för nybörjare är bara några av hennes böcker.

6 kommentarer:

Goth sa...

Henne känner jag inte till =/...
Tack för länken =D

Axe sa...

Inte jag heller, men det är kanske inte så överraskande med tanke på genren :P

Mindy sa...

Kanske för att det är chicklitt?

Varsågod!

Axe sa...

Haha, jag var först med svar på tal :D
(Antar att du började skriva din kommentar innan min publicerats.)

Mindy sa...

Haha, "grattis"

Precis så.

Axe sa...

Känner mig riktigt nöjd ;D