tisdag 13 november 2007

"Hej, har jag kommit till Malmö tingsrätt?"



Fick nyss ett telefonsamtal av en kvinna som sökte någon på Malmö tingsrätt... Sa att hon kommit fel. Fem minuter senare ringer kvinnan igen och skriker att "JAG HAR JU SLÅTT ******!!" Jag svarar "Ja, det är mitt hemnummer, testa ett annat nästa gång!" T-t-t-t...

Jag har återupptäckt Idomin! Det är det mest skonsamma för läpparna som gör dem hur mjuka som helst. Mina läppar är känsliga, så fort det blir under fem grader ute blir dem nariga. Idomin botar dock alla nariga läppar! Eftersom att salvan är vit så rekommenderar jag att man stryker på ett tjockt lager innan läggdags, så vaknar du med världens mjukaste läppar!


Imorse, 07:55 började mitt Body Pump-pass på Forum. Jippie & hurra för alla morgonpigga! Det var dock inte så jobbigt. Det passade alldeles utmärkt med BP idag eftersom jag styrketränade i söndags och vilade igår.

Idag är jag ledig! Inga läxor, ingenting. Slutade tidigt, efter psykologiprovet som f.ö. gick bra!

Tv-kväll ikväll! Någon mer än jag som ska se Vänner, Ugly Betty & Desperate Housewives?

Aaaaargh... Den förbaskade kvinnan ringde ännu en gång nu!

/Mindy

9 kommentarer:

Goth sa...

Dumma kärring =p!

Jag har också Idomin :-D! Den är ganska fet så jag använder den bara när det är kris =p...

Du verkar vara kanske ambitiös när det gäller träning... Kul att nån är det i alla fall =p...

Låter som en soft dag =D.. Kul att det gick bra på provet =)!

Axe sa...

Haha, humor :P

Jag beställde faktiskt nytt läpp-balm häromdagen. Får se om det är bra...

Jag är vansinnigt trött nu. Ska försöka jobba upp lite energi inför träning ikväll. Några tips?

Anonym sa...

Haha, Idomin är bra ja :)

Mindy sa...

Idomin is the shit!

Tips för vad? Att få energi eller träning?

och Goth, tack! JO, träna bör man annars dör man (i förtid). Tränar du?

Axe sa...

Energi!

(Henke träna? Haha! En gång i tiden hade han god kondition. Men nu har rökning ersatt allt som har med träning att göra.)

Mindy sa...

Ät ett nyttigt mål innehållandes kolhydrater, inte jättesnabba men ändå snabbare än massa fullkorn. Beror iofs på vad du ska träna? Frukt är bra.

Sedan funkar alltid väldigt bra musik!

Annars kan du få lite av min energi, jag känner mig jättestudsig! :D

Axe sa...

Ja, du får koncentrera dig riktigt hårt och telepatiskt överföra lite energi. Du ska ju ändå bara slöa i TV-soffan ;)
Får kanske klicka fram musiken Goth var så god att dela med sig av igår...

Mindy sa...

*Skickar*

Appappappapp! Vadå "slöa"? Jag slöar minsann aldrig, inte ens i tv-soffan/i min säng!

Anonym sa...

jag har med sån på kvällen, sen på dagen har jag försvarets hudsalva där.