måndag 19 november 2007

Nice weekend + weekstart

I lördags firade vi då mamma o pappa, det var trevligt. Såg A good girl på tv senare också. Den var rätt bra, lite knasig, men bra.

Igår fick jag massa bullar 6 muffins av Malin. Träffade Linn på en promenad och gav henne bullar =) Sedan avslutade jag dagen med att se High School Musical 1 med mamma, den var rätt töntig.


idag gjorde jag gastroskopi på morgonen. Det var inte alls läskigt, jag sov nämligen under hela tiden. Först fick jag en spruta med fnittermedel i som man blev alldeles snurrig av. Det var grymt kul! Sedan fick jag sömnsprutan och somnade på fyra sekunder. Sedan vaknade jag upp nerbäddad i en säng och mådde fint :) Jag fnittrade rätt mycket först och var lite borta men det gick över på en halvtimme ungefär.

Sedan kom Axel och hämtade mig, TACK! Spenderade resten av dagen hos honom, i hans pappas säng. Jag gjorde ansiktsmassagen på honom :) Nu har jag gjort den på fem stycken! Woho. Vi lekte med hans pengar, hade halvkuddkrig och pratade massor. Trevlig dag.

Nu dricker jag te och om drygt tio minuter börjar VÄNNER, me like!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bullar :)

Mindy sa...

Haha ja, visst var det ;P

Axe sa...

My pleasure :) Tack för massage och att ge mig ett syfte med min day off :D

Mindy sa...

Haha, ja, vi kan verkligen hur man får en dag att gå utan att göra ett enda dugg. Ganska så imponerande då jag blir uttråkad väldigt fort!

Axe sa...

Japp, det var duktigt!
(Vänta på pensionärer i smala dörröppningar är det värsta som finns, förutom möjligen folk som utan anledning ligger i 30 hela Nobelvägen. På tal om uttråkning/otålighet, då alltså :P )