onsdag 21 november 2007

Clothes & thoughts

Har suttit & kollat kläder ett tag nu istället för att plugga matte & engelska som jag har prov i imorgon. Ska beställa en lång kofta, hoodtröja, jeans och tights :) Eftersom mitt kort inte fungerar vid internetbetalning får mamma beställa åt mig på internet (A)

Jag är trött. Jag vill inte plugga. Jag vill sova. Bara att bita ihop, som vanligt...

Vad har folk för nyårsplaner? Jag är kluven, vet inte hur jag ska fira i år. Med familj, med kompisar? Både och? Hmm. Help!


Hade en så trevlig dröm igår. Me and you, somewhere far away. The sun where shining at us on the beach. The palms were green and nice. The sand was hot as fire. The water was all clear blue and we dove into the cooling water. We also shared hotelroom and we talked a lot. We did a lot of shopping too. (Yey!) Väljer att inte avslöja med vem eller vilka, mer spännande så ;D (Schhhh Linn!!!!!!!!!!!!!!!)

4 kommentarer:

Axe sa...

Vad var det nu vi diskuterade om att säga A och B, va? :P

Plugga är överskattat, shoppa är mycket roligare :)

Nyårsplanerna ligger i träda; det närmar sig oroväckande snabbt!

Nej, nu har jag kommenterat färdigt för idag. Sängen kallar! God natt!

Mindy sa...

Vi har inte diskuterat något sådant så jag har inga s.k. plikter angående sådana saker (A)

Agreed!

Jaså, jag har tre saker på gång redan, men jag är inte hundra på någon än så länge så jag väntar på att en fjärde eller femte sak ska komma och som ska kännas kul/rätt =)

Svenska Punktabs sa...

aw, känns inte växjö lite rätt? (A)

Mindy sa...

Jo, men då firar jag ju inte ett dugg med mamma & pappa + de balla gästerna som ska komma. Alla har sina för- och nackdelar vetu..