måndag 10 mars 2008

Back 2 school

Självklart kunde jag inte somna igårkväll så jag låg vaken och läste psykologi till klockan 24 ungefär. Det var väl iofs bra att läsa på ordentligt, nu är jag verkligen med på noterna inom psykologin och den känns faktiskt rolig :)

Mindre kul var det att vakna imorse, eller vaknade jag ens? Riktigt seg i kroppen har jag känt mig och på lektionen efter lunch höll jag verkligen på att somna. Somna har jag inte svårt för på dagtid, men på kvällen går det minsann inte.

Efter busstrubbel kom jag hem och började plugga. Har pluggat tills nu, förutom en Grey's Anatomy-paus på 50 minuter. Men jag räknade matte i pauserna! Matten känns faktiskt bra, hoppas provet imorgon bitti kan kännas likadant, det vore toppen!

Skrev endel på svenskuppgiften idag också. Imorgon skriver jag klart den och börjar och förhoppningsvis skriver klart engelskainlämningen också. Fast psykologiplugget går före eftersom provet ligger på onsdag.

Back to studies now! Hoppas allt är bra med er :)

/Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att du har haft svårt att somna men ja jag har haft lite svårt också men till sist somnar jag.
I alla fall bra att du har pluggat så här mkt idag e.tc. Min dag har i alla fall varit riktigt jobbigt den har innehållit: Kött,Styckning,Kyla,Förkylningar,
och blod väldigt mkt blod faktiskt.. men jaja jag hoppas att allt annars är bra med dig i alla fall.. Kram // Niklas

Anonym sa...

En massa sköjj med andra ord =)
vakna måste man väll inte. :p din dag låter som mitt sissta år på Gymnasiet ^^
aja nu vet jag att du lever å de är väll till nån tröst i alla fall :)