onsdag 19 mars 2008

Much joy

Filmkvällen är avverkad och vi såg Jumper, wonder why that movie was picked... 8-) Haha!

Efter det följde mys. And after that our girl's day with baking, games and a movie. Allt som allt, mycket roligt och härligt! Vi såg Saturday Night Fever, haha :D

På vägen hem på bussen så blev den äggad av några ungar här i området. Högst omoget OCH onödigt.

Idag blir det bara till att ta det lugnt eftersom feber & halsont just nu infinner sig i min kropp. Blä på det.

Bilder från eventsen kan kanske publiceras här om någon dag. Håll utkik!

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låt mig gissa. du somnade Inte denna gången :P

ägg på bussen va lame. hoppas du peka finger i alla fall. där jag kommer ifrån stannades bussen å snorungarna fick stryk :D
låter soft med bakdag :D om man får skryta lite så gjorde jag jordgubbspaj igår (A) såå gott te e ett tipps prova den pajen dui ^^
hejpåre!

Anonym sa...

Ja det var riktigt omoget att ägga bussen.. Men synd att du nu har feber och ont i halsen jag hoppas i alla fall att du kommer må bättre snart.

Krya på dig // Niklas