måndag 17 mars 2008

Tjena!

Jag är supernöjd med att Charlotte vann & att Sanna kom tvåa.Charlotte vann det totala och Sanna tittarnas röster = båda två vann på sitt sätt.

Lördagskvällen var som jag trodde bra & det är alltid lika trevligt att prata med Linn =)

Igår tränade vi och det gick bra för min del att bara träna överdelen, Grym träningsvärk idag dock! Sen så fixade jag med annat under hela dagen och till sist träffade jag en trevlig person som jag fortfarande inte droppar namnet på. Vi pratade mest, eller, jag pratade nog mest, haha :(

Idag låste min übersmarta bror ute sig, HAHA! Pappa är i Frankrike igen och mamma, är just nu hemma. Där fick ni en liten lägesrapport om min familj också ;)

Var nyss med i en tävling om smycken från Ur&Penn, hoppas hoppas =D Vann ju inte den jättefina rosa mobilen som jag tävlade om i januari. Visserligen har jag inte sett någon presentation av vinnarna ännu men jag antar att efter 2,5 månad så borde jag på något sätt fått veta om jag vunnit. Blä.

Ikväll är det filmkväll här med lite vänner. Trevligt trevligt. Imorgon blir det mys med lite tjejkompisar, vi ska baka bl.a.

3 kommentarer:

Anonym sa...

BWO skulle vunnit ;)

Anonym sa...

Ja jo, Charlottes låt var en riktigt slagerdänga! haha..

Träningsvärk är riktigt skönt, då vet man att man tagit i! (A)

Du pratade nog inte hela tiden. Eller ja, hade han velat säga något så hade han väl fått göra det. Och får han inte en syl i vädret för du pratar hela tiden så får han väl gå och hålla för din mun. Så tänk inte för mycket på det! =)

Trevligt med bak! Vad blev det för något gott?

Mindy sa...

Vi bakade kladdkaka & cheesecake! :)