onsdag 26 mars 2008

Fina nyheter

Första dagen i skolan! Fick tillbaks tre superbra resultat och ett mindre bra. Bra egentligen, men inte för de drömmar jag har. Dumma :(

Fått veta mycket annat trevligt idag. Sovmorgon imorgon & vi slutar tidigare på fredag, WUOHO! Sedan är det en massa inställda lektioner som är överflödiga eftersom vissa kurser är slut, men det blir inte försen i maj, men ändå. Kändes trevligt att komma tillbaks till sådana nyheter!

Vädret är fint, vill bara gå ut. Önskar bara att min kropp kunde läka sig, främst knäna, vill ut ut ut! Bara jogga vid havet som i somras. Känna mig helt fri. Vill verkligen. Har inga läxor eller nåt nu, så jag hade haft tid att göra nåt kul, så det känns så jäkla supertrist att ett par knän ska förstöra mina planer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Cykel ! inte lika jobbigt för knäna =)