tisdag 4 mars 2008

Tjena!
bra dag idag, jag skippade träningen imorse och sov istället. Det var ett riktigt smart drag!

Min enda kund idag var trevlig att ha att göra med, haha. Imorgon blir det fler :) Ska även göra submaximalt cykeltest. Bokade även in min brors flickvän och hennes kompis på behandlingar imorgon.

Tog bilder ikväll, hittade nya inställningar på min kamera. Ni får en bild idag, ser nästan ut som dagsljus. Ni får en ballare imorgon, mean Mindy är fångad på bild, haha! But like I told, tomorrow.

Klicka för en större bild, jag beordrar dig att klicka på bilden förresten. I litet format ser den bara konstig ut, KLICKA! Och ja, det är faktiskt meningen att halva ansiktet är upplyst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra dag! Alltid skönt med trevliga kunder!! =P

Snygg bild föresten! Häftig! =)

Mindy sa...

JO, det underlättar när kunderna är trevliga :)

tack!