tisdag 11 mars 2008

Mindy tipsar - Wake-Up mask

Engelskan är klarskriven för hand, allt som allt tre handskrivna sidor, det motsvarar nog 1-2 datorskrivna sidor som just denhär uppgiften skulle vara på. Får se när jag skriver rent på datorn, inte just nu iaf. Psykologin läste jag en gång till och den är fortfarande intressant och jag förstår mer och mer.

Tyvärr blev jag väldigt trött av att ligga ned och läsa, så efteråt gjorde jag en liten ansiktsbehandling på mig själv med rengöring, peeling, ansiktsvatten, mask & créme. Masken är underbar, den heter "Wake-Up Mask" och är ifrån Yves Rocher (butiken på S. Förstadsgatan i Malmö). Den innehåller pepparmint som verkligen piggar upp! Det känns lite som att smeta in ansiktet med grön genomskinlig tandkräm, men uppiggande är den verkligen! Enda negativa är att den är lite svår att tvätta av då den är väldigt kladdig.

Nu började jag skriva lite till på svenskan, om kloning. Tänkte bara uppdatera en liten gång till innan Grey's startar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att det går bra med plugget! :D

Anonym sa...

Jag håller med linn ! ^^
Minna 1 Gundesvan 0 tjempa tjempa.