torsdag 6 mars 2008

Quick update

Blir ett kort inlägg idag då mitt internet beslutat sig för att inte fungera.

Är istoppad painkillers nu så att jag ska kunna sitta och gå. Ja! Min rygg pajade - igen.

Imorgon blir det spruta. Meep.

Är för övrigt väldigt glad, anledningen är idag pga min storebror som är så bra att ha! :) Är glad annars också förutom all värk (är som en 80-årig tant just nu).

Jag & Linn får krya på oss :)

Och som svar på senaste kommentaren: Nej, sjöjungfrur nappar inte på kass metmask, det är plankstek som gäller om det ska bli napp ;)
Sen, låt inte ironin bli för överdriven (syftar på nån, inte mig själv).

Tack alla härliga människor för att ni finns! /Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj synd med att du har fått ont i ryggen och irriterande med ditt internet.
Haha nja blir svårt att få dig på en krok ja haha :P

Kram // Niklas

Anonym sa...

jaha så Minnafisken är alltså en sjöjungfru. jaha men metmask e för noobs sirru ja lirar ju med abbore på kroken. men plankstek hmm då måste ja nog gå över till nät. å tänk va platts en hel sjöjungfru skulle ta.. då måste ja ju fixa en ny båt, nää tror inte de blir nått sånt fiske. håller mig till gädda å har man tur kanske man får en regnbågsforell :O De e ju fin fisk de :D

gött att du har bror din =)
åh spruta de låter kul :D lång vass sak å sen sticka hål på en de e ju pff ja skit kul tänk bara så coolt om du får jätte många sprutor så haru tillräkligt med hål i armen för att spela blockflöjt ^.^
aja simmalungt då får man väll säga ;)