måndag 3 mars 2008

Lite gnäll & mycket glatt

Det onda i min mage har fortfarande inte försvunnit. Det har varit så i snart en vecka. Väldigt irriterande, särskilt när jag inte vet vad det är! Det bränner riktigt mycket, i magen. Ibland knivstick. Någon som har någon idé om vad det kan vara?

Gjorde behandling på söta Eriqa idag :) Hon gör mig glad! Min andra kund, Inga G, kom inte. Fyyyy!

Idag är det ett världsspännande avsnitt av Grey's, jag & mami är laddade!

Inatt sov jag nästan ingenting. Först trodde jag att jag inte skulle kunna somna pga att jag var så jätteglad för en sak, men sedan öste negativiteten från en person ner som ett regn över hela mig så att magen knöt sig ordentligt så jag låg vaken i flera timmar. Jag sov mindre än fyra timmar i natt. Personen blev så negativ och elak pga min glädje! Snälla, ta mig någonstans långt här ifrån!
Försökte att ignorera personen så gott det gick men tyvärr har jag fått inte mindre än 10 sms idag.

Nog om det! Fick jättesöta bilder igårkväll.. :) They make me smile from the inside!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att personen inte kunde glädjas med dig istället!
Jobbigt, verkligen, med personer som är elaka! =(
Hoppas att det verkligen blir bra med din mage snart! Du är värd det! Kul att du blev glad för för "en sak" och hoppas att det kan bringa dig mer glädje så att det väger över allt det dåliga och negativa!

Grab my hand and we´ll make a journey to the moon.

Mindy sa...

Jag hoppas också att "saken" bringar mig glädje och inte mer tråkiga grejer.

I'll take it! Vet du förresten att min farfar bor på månen?

Anonym sa...

=)

Nähä!? :O Lite häftigt! Då tycker jag att vi passar på att hälsa på honom när vi ändå är där! Vi kan köpa med oss knäckebröd och mjukost, för det har de nog inte där, till honom!!

Anonym sa...

=) kul att du blev glad för nått. vad de nu kunder vart :P så du fick fler bilder igår? :O shine on sweet star =) (me tanke på de ja sa igår ) :D