lördag 8 mars 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

....men det kan bli bra ändå! Och så blev det. Tillbringat min fredagkväll med inte mindre än tre kompisar som alla tre är härliga på sina sätt. Tack till er!

Jättefint väder idag, synd att jag rakat av lite av huden på hälen så att det sticks när jag har skor på mig. Men ska försöka läka det till ikväll med plåster och Idomin så att jag & käraste Linn kan ta en härlig promenad.

Det fina vädret har resulterat i att papi plockat fram grillen och mami har handlat in sweet chili till mig, mums! =) Och ni tror nog sådan äcklig sweet chili i glasflaska, men nä, jag gillar bara den från Knorr man själv blandar ut med Turkisk Yoghurt som blir ljusrosa.

Vårsolshälsningar från Mindy

(Var hos doktorn och sjukgymnasten igår. Tittade även in på Apoteket. Vill inte skriva mer om gnäll idag så struntar i det!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp det är väldigt fint väder idag själv så bara åkte jag ut och körde ett tag alltid härligt i solen. :)
P.s du sa att vi itne skulle prata att vi skulle ta en "paus" men jag hoppas att det är okej att jag kommenterar :)

Kram // Niklas