söndag 30 mars 2008

Panik

Stressen tar kål på mig. Har försökt att plugga inför provet imorgon, läser det om och om igen, men hur jag än gör så vandrar tankarna iväg på HELT andra saker och det knyter sig i magen. Vart är min koncentration? Jag vill verkligen få saker gjorda, har mycket läxor och inlämningar denna veckan! Hoppas det bara är för att jag sovit lite.. Kunde inte koncentrera mig alls i fredags heller.

Känslan av att inte kunna fokusera på något är verkligen jättekonstig! Jag avbryter mig själv hela tiden.

Var tvungen att få skriva av mig det här då jag börjar bli tårögd av frustration, vad ska jag göra?! Det blir svårt att andas också, det känns jättekonstigt i halsen.

Om jag hade haft bättre knä hade jag lätt gått ut på en långpromenad för att rensa tankarna, eller rent av jogga en runda. Men nu är läget som det är, och jag blir fast inomhus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jobbigt och frustrerande. Tyvärr har jag nog inget ess i rockärmen som kan hjälpa. Jag vet hur det är, man sitter och läser något. När man läst en bra bit kommer man på sig själv att sitta och tänka på något helt annat och egentligen inte ha en suck om vad man har läst... Det är bara såå jobbigt ! :(...

Men jag tror ändå att det kommer gå superbra på provet. Lycka till. =)

Mindy sa...

Tack (detsamma!) :)