onsdag 5 mars 2008

Mindyoso

Idag blev det stress med press i, haha. Fick hoppa in och jobba extra, Malin också. Trist att folk inte dyker upp som ska göra behandlingar!

Har iaf bokat intensivkurs till körkort nu. Vet redan om när jag kör upp och när jag har teoriprov. Vadå planera i förväg? Haha. Fast jag tycker hela grejen med körkort är superläskigt. Det knyter sig i magen... Jag, bil, köra? Nääää. Jag känner mig inte alls mogen för det. Men kommer aldrig slippa unden det så det är väl bäst att göra det så fort som möjligt så att det blir överstökat.

Jag vill, vill så jättegärna att allt blir toppen. Allt går inte supersmidigt med en gång, men tänk, tänk om det kunde det för en gångs skull? Vill inte bli besviken ännu en gång, för av någon anledning blir jag mest besviken på mig själv.

Talar i gåtor, huh? Sorry guys, lättar bara lite på mitt ansträngda hjärta. Min lärare trot att jag har en infektion i kroppen som gör det så ansträngt. Yey. men det går väl över hoppas jag :)

Ikväll ska mamma laga Minnafisk, mums:D Skojigt va, jag har två maträtter i familjen uppkallade efter mig och det är Minnahitas och Minnafisk. Skratta ni bara åt de skojiga namnen, det kan vi bjuda på.

La upp bilder på min Facebook idag, hört klagomål om att jag inte har några. NU har jag iaf allt som allt SJU bilder att bjuda på, det ni ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Körkort :O då får jag ta å se upp på vägarna då ^.~ hmm minnafisk låter som en god fiskde. hur kommer de sig att man alldrig får napp på en sån när man fiskar?

Anonym sa...

Måste skratta lite åt/med föregående talare för det låter så komiskt det han skrivit =D...

Det kommer gå bra med körandet! Bara ta det lugnt och gör ditt bästa så ska du se att det går lysande!! Och skulle det inte göra det så får man en chans till! Inte hela världen, även om jag vet hur du säkert tänker att du MÅSTE klara det på första försöket annars är du inte nöjd. Men men, jag tror på dig! :)

Inte illa att ha två maträtter uppkallade eftersig! =)
Vad är det för fisk och hur tillagas den!? Eller det är hemligt? Haha =)...

Anonym sa...

haha jaaa precis "one" =D det kallas humor me :D coolt va? nä men seröst så kan jag lära dig lite om de nåndag ~.^
Men seriöst minna så ta inte körtkortet såhårt. de är bara en plastbricka som ligger å ruttnar i plånboken igentligen. Så se de inte som dommedagen när du ska göra teorin! Nä men ja :D Du får visa mig va man ska ha för bete för att få upp en sån där Minnafisk, allt jag får upp e Torsk och Id =(