söndag 30 mars 2008

A feel-good weekend

Hela helgen har varit riktigt härlig enda från fredag kväll tills söndag eftermiddag.

Igår bjöd Barna på middag hemma hos sig, vi som åt var Barna själv förstås, Hanne, Jack & jag. God mat med trevligt sällskap! Senare kom det partypeople, det blev alltså fest. Linn, Kalle, Hanne (en annan) & Jonas bl.a kom dit (som jag känner/vet vilka de är) och det var en rolig kväll! Fick även rosor av en söt kille :)

Resten av dagen ska nu ägnas åt läxor är det tänkt, men är verkligen hel-seg efter en natt med lite sömn.

Bilder på allt finns såklart, men vad jag gör med dem är en annan femma.. Tänkte först lägga ut dem, men njaae, vi får se!

/Mindy

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra helg!! Härligt!

Min helg har också varit kanon! =)

Ja sen var det ju detdär med plugga/läxor... Man orkar väl inte med det alltid, även om man verkligen skulle behöva det!! =P..

Men men. Hoppas den bra känslan som verkar infinnas i dig och sådär får vingar och flyger länge och kanske högre!

Mindy sa...

Hahaha.. :)

Så bra att du också haft det bra! ;)

Nä, dessa läxor.. Önskar att man kunde få någon slags specialforcerad pluggenergi så att man gör allt jättensnabbt och jättebra samtidigt som man har kul under tiden!

Anonym sa...

Pressmeddelande till hela befolkningen: Vote for "bli supersmart" och slipp oroa dig över att läxorna är jobbiga..... (A)

Haha

Mindy sa...

Nu skiljer det 8 röster och det är 13 dagar kvar att rösta, spännande ;) Haha!

Anonym sa...

Nu skiljer det 6, och det är fortfarande 13 dagar kvar. Fortsätter "bli supersmart" med samma tillväxthastighet som den haft idag så kommer den vinna! Heja heja!

Mindy sa...

Vem/vilka har du övertalat att rösta åt dig? ;)

Anonym sa...

Haha. Faktiskt inga. Jag låter folk välja helt fritt (så länge de väljer det jag vill att de ska välja (6).. Haha.. Nä men helt ärligt så har jag inte bett någon. Kanske borde göra det? För det är väl det du har gjort? ;-) haha....

Mindy sa...

Haha, so do YOU think. We will see in 13 days..... ;)