onsdag 9 april 2008

:(

När jag precis kommit igång med träningen igen och är superglad för det så blir jag ju självklart sjuk igen. Vaknade 03:40 inatt och kunde knappt svälja för att halsen gör så ont och imorse hade jag feber. Vet inte hur det är med feber nu, men halsen och öronen gör ont :(

Mamma bokade tid till doktorn så jag ska dit 11 idag och kolla upp detta. Hoppas det inte är nåt speciellt och att det kan botas snabbt med en medicin.. Är ju ledig på fredag och på lördag så vill jag absolut inte vara sjuk, vore verkligen så typiskt om jag fick ställa in alltihop!

Inte nog med det så är det massor i skolan som jag bara inte kan missa. Kemin idag har jag ju pluggat mycket på, så jag får ta mig till skolan efter att jag varit hos doktorn :( Imorgon är det matteprov och det har jag också övat sönder mig inför, så att missa skolan är verkligen inget alternativ. Jag har inte tid att vara sjuuuuuk!

Inga kommentarer: