torsdag 17 april 2008

Så var CV:t "klart"

Träningen var som jag trodde skön, ryggen gör dessvärre lite ont.

Har suttit och gjort mitt CV i eftermiddag och ikväll. När jag skulle fortsätta med det efter träningen såg jag att det jag sparat försvunnit så fick ändra och skriva om en gång till. Nu är jag klar! Visade mamma, som berättade att man skriver arbetslivserfarenheterna med de senaste först, jag skrev tvärtom och har därför mina erfarenheter från 2005 först och de från 2008 sist osv.. Blir mycket att ändra, för jag har praktiserat endel! Men nu orkar jag inte...

Ska sova nu, varit riktigt trött under hela dagen! Dessutom är det en nerv som hoppar eller "rycker" under ögat som stört mig under hela dagen, jag trodde att jag fått tics men tydligen kan man få sådana nervryckningar under ögonen när man är mycket trött, så, natti natti!

/ M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sådanna nervryckningar är SÅ enarverande! Sjukt. Men kan glädja dig med att det går över efter ett tag (fast ibland kan det ta någon dag :| ) ... Hoppas det är över tills i morgonbitti! =)...

Jobbigt där med CV:et att behöva ändra hela tiden (menade att det inte hade sparats). Men men...

Var försiktig med din rygg!! Du har bara en! (A) =)

Anonym sa...

sådanna nervryckningar kan även bero på stress och utbrändher =)

/Rich