onsdag 9 april 2008

Razorblades

Doktorn sa att 2/10 personer som varit sjuka och haft penicillin får något slags "återfall". Det är bara att uthärda! Det är så sjukt hur halsen kan göra så ont, det känns som jag har sju rakblad i den eller något i den stilen. Hursomhelst, jag ska bli frisk tills fredag kväll!

Kemin gick bra! :) Matteprovet får jag göra nästa vecka, I've got a nice teacher!

Glass sa doktorn, det lindrar din hals. Glass sa mamma, det lindrar din hals. Glass sa mina vänner, det lindrar din hals. Synd att jag inte är ett big fan of icecream då. Mami köpte glass, ska äta lite sen. När jag blir hungrig. Åtminstone lite sugen. Men min mage har sagt stopp, det är mer än sju timmar sen den fick mat , men ändå är den tyst och nöjd.

Den fick rostbiffsallad, så det var inte världens mest mättande mat. Så, skynda på lilla mage så du kan få lite bon bon i dig! :) (Inte bon bon som i godis, utan som i gott gott!)

Idag var jag tvungen att ordna upp femtioelva saker med olika personer om tider, läget, hur, när, varför osv. Det gjorde jag såklart via SMS. Grattis alla som fått ca. 12 SMS av mig idag ;) Allt för att slippa ringa....

Inga kommentarer: