lördag 5 april 2008

Happyface! / trailer

Humöret är verkligen på topp! Igår var det trevligt, idag också. Det ska bli superkul att gå på bio med Malin & Markus. Duffey kunde inte följa med.. Eller riktigt så gick det inte till. Men vi som ska iväg är M, M & M. Så egentligen hade Duffey bara förstört våran M-pakt, hehe.

Har ställt in mig på att träna imorgon, bara tanken av det gör mig lycklig! Ska bli så enormt skönt att sätta igång igen. Såklart börja lugnt (som min kära mami så gärna påpekar) för att sedan öka stegvis. Hinner fortf få till mig själv till Beach 08, och resten av livet såklart! Man ska tänka långsiktigt! :)

Bion vi ska se är 27 Dresses. Anledningen är till att jag vill se den är till stor del pga. huvudrollsinnehavaren Katherine Heigl. Hon spelar Izzie Stevens i Grey's Anatomy för er som inte riktigt har koll på läget. Hon spelar grymt bra, och i intervjuer jag läst osv. så har jag fått intrycket av att hon är en jordnära människa som har bra värderingar! Fler sådana människor borde ta plats i kändisskaran i Hollywood, fler sådana människor borde ta mer plats överhuvudtaget. Natural people with great values!

Här är trailern till filmen, en recension från er, bara er, stjärnrecensent Mindy kommer sen ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ska bli härligt att få tillbaka sin träningskompis :D