söndag 13 april 2008

Härlig helg!

Det har varit en väldigt innehållsrik helg och det känns verkligen bra när jag tänker tillbaka på vad jag gjort och med vilka :)

Eftersom väldigt många träffade mig känns det liiiite onödigt att skriva precis vad som har gjorts och vad som hänt.

Idag på fotbollsmatchen vann Kharma Police (Korpenlag i fotboll) med 2-0 mot (?)!!!! Det var deras första match, grattis :) Trevligt sällskap hade jag också, Linn & Jack satt också och kollade på matchen.

Så härligt väder idag också! Solen skiner riktigt härligt =) Så fort solen kommer fram kryper alla grannar ut! Så vi har snackat runt med alla grannarna idag, trevligt det också. Har hunnit att gå en liten promenad och sen har jag pluggat inför läxförhör som kommer nu i veckan :) Man hinner mycket om man går upp i tid! (Även om det inte alltid är så lätt att gå upp).

Nu ska jag njuta mer av solskenet! Bilder på Kharma Police kommer sen.

/ M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad laget kallar sig har jag inte den blekaste aning om, men spelarna "härstammar" från Segevång och då man du(man) om man vill ju kalla dem för segevångarna!

Mindy sa...

Ja, det blir deras namn tills vidare :)