torsdag 17 april 2008

Stressigt

Mycket skola är det nu och den går före "fritid" och det innebär det att bloggen blir vilande när det är stressigt, därav inget inlägg igår. Idag hade jag tre prov. Matte, engelska & hudvård. Matten fick jag superbra hjälp med igår av ett geni så det kändes superbra idag! Jag får tillbaka provet imorgon, så det blir spännande! Engelskan & hudvården gick också bra.

Idag har jag fått manikyr som blev fin :) Tyvärr har jag jättesvårt att sitta stilla och inte pilla på saker... Och manikyr kräver att man sitter stilla och inte pillar på saker i ca. 45 minuter. Sen lackning på det också. Men som man säger, vill man vara fin får man lida pin!
Jag har även gjort en manikyr idag också, ska öva öva öva och bli jättebra, sen kan NI få manikyr av mig. Det är inte så svårt, faktiskt. Det svåra är att sitta still :P


Nu ska jag skriva ett Curriculum Vitae som jag ska lämna in imorgon (en svenskuppgift). Men jag gör ett riktigt som jag kan använda själv också :) Efter det, träning! Wiehi! Fast är tröttare än tröttast och har jätteont i ryggen.... Anyways, det kommer att gå bra! :)

Det kommer att komma en ny omröstning senare, håll utkik! Är det något ni vill få veta genom en omröstning, så, säg till mig!

/ M

Inga kommentarer: