torsdag 3 april 2008

Pyssel-Mindy / helgens planer

Blev inget mer uppdaterat igårkväll då jag fick en allergichock. Inte kul! Men fick medicin mot alla utslag och nu är dem borta :) Läskigt att inte veta vart det kom ifrån bara.

Ikväll har jag pysslat i lite mer än två timmar! Sjukt vad lång tid det tog. Och sen ser det inte ut att vara utlagt mer än ca. 30 min ;P Haha. Jaja. Så kan det vara! Jag hade iaf roligt under tiden.

Sjukt glad bild - sjukt glad Mindy

Helgen kommer bli superkanon känner jag på mig! Imorgon fyller en söt sak år så ska på kalas och det blir förhoppningsvis trevligt! Ska nanna där och åka hem "tidigt" på lördag då båda har annat planerat. Jag ska träffa Duffey & Malin på lördag :) Vi ska antingen på fest, eller kanske så kom Malin på den briljanta idén om att tvinga med Duffey på en bio vi jättegärna vill se. Då får Markus antagligen också följa med.

Ja, så klart att ni inte förstår vilka alla är och vilka kopplingar vi har till varandra men alla är goda vänner kan jag säga!

På söndag ska jag träffa Linn, jag tänkte träna med henne också fast många misstycker och säger att jag ska vila... Men, we will see! Sen ska jag fixa iordning lite till på mitt ena rum, jag har blivit städtokig!

En småful bild men budskapet är; ta hand om dina närmaste!

På tal om städning. Idag hade vi städhjälpen här för första gången. Oh my säger jag bara! Det är SÅÅÅÅ fint nu här :) Hon städade verkligen kanonbra (det tog visst 5,5 timme att skura, damma och allt sådant hon nu gjorde!). Nu har vi anlitat henne att komma två ggr i månaden och städa här. Nä, vi är inte för lata för att städa själva. Mina föräldrar jobbar mycket båda två och kommer hem sent på kvällarna. De prioriterar helt enkelt att göra annat än att städa på sin lediga tid och då passar sig en städhjälp alldeles utmärkt, eller hur?!

Sov gott kära läsare som vägrar tävla så ni låter priset gå till den enda tävlande som iofs kom med ett väldigt bra bidrag. Men det är ännu inte försent! Imorgon kl. 16 är tävlingen avslutad.
Själv kommer jag nog hittapå något annat då jag sov i några timmar efter skolan, var totalt utmattad efter hudvården.

/ M

Inga kommentarer: