tisdag 15 april 2008

Projektarbete

Nu har vi projektarbete. Känns jättebra att min loggbok sitter ihop med min arbetsbok där jag skriver in allt och att vi lämnat in loggböckerna till våran mentor. Så det jag kan göra är antingen att läsa i en drömbok UTAN att anteckna något så jag kommer ihåg (kan ju sjäääälvklart ta ett annat papper/block och skriva ner där, men läraren påpekade tydligt att vi ska samla all fakta och dylikt på ett och samma ställe och inte ha en massa lösblad) eller sitta i datasalen, soo what to do? Ni märker vilket jag valde, hehe.

Har dock drömboken med mig nu vid sidan om och ska faktiskt öppna den och börja läsa. Det gäller att kompromissa!

Ha en härlig förmiddag och resten av dagen / M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ett spännande projektarbete och det ska bli kul att höra vad du kommer fram till :)

Mindy sa...

Jag lovar att berätta ALLLLLT jag vet sen, vare sig du vill eller inte ;)