fredag 11 april 2008

Diademjakt

Idag ska håret färgas för sista gången i ljus färg (är väldigt ljus själv så jag hjälper bara naturen på traven...), sen ska en lite mörkare färg få ta plats med lite ljusare slingor som highlights.

Eftersom enfärgat hår är väldigt, hrm, enfärgat så passar hårsmycken väldigt bra. Därför ska jag & Linn idag ut på diademjakt. Svart är nyckelordet, gärna med en fet detalj på ena sidan. Det blir nog inte så svårt att hitta!


Väldigt säreget diadem från Fashion House om jag inte minns fel

Har egentligen massor med håraccessoarer, men, hehe, alltid roligare med någonting nytt!

Ska kika in i lite olika affärer jag sett kläder eller andra accessoarer och skor ifrån i mina tidningar. I'm curious!

En uppdate om vad som hittades eller inte hittades kommer senare!

(Kan inte DELL-snubben komma hit och laga laptopen någon gång då, så jag kan åka någongång..?)

/ M

Inga kommentarer: