fredag 4 april 2008

Pose - it's friday! / Vinnare av citattävlingen

Hela dagen har känts väldigt, annorlunda. Alla människor runt omkring mig har känts, annorlunda. Jag känner mig annorlunda. Jag sov knappt något inatt. Vilket märks. Ogillar starkt när det känns som om världen vore helt annorlunda.

Det är lustigt, vad saker kan hända! När jag kollade igenom ett par bilder hittade jag den här läckra pose-bilden på mig själv för ca. 1,5 år sedan:

Mindy på sommarlovet efter nian


Vad visste jag då, egentligen? Jag hade precis slutat nian och skulle börja gymnasiet till hösten. Så mycket som har hänt, ändrats och gått fel. Så mycket som har gått bra också. Det känns väldigt lustigt att se på mig där, och tänka på vad jag tyckte och tänkte då. Där trodde jag nog att jag hade grepp om det mesta och visste vad man bör veta. Tänk så fel man kan ha! Jag visste inte alls mycket där. Jag vet mer idag än då -självklart, och fortfarande så ska mycket, mycket mer in och bearbetas. Vilken enorm utveckling alla går igenom!
Ska sluta tänka mer på det där nu då jag inte är någon bra filosof. Men bilder kan verkligen säga mer än tusen ord!

Nu är det i varje fall fredag! Och inte vilken fredag som helst, utan någons födelsedag :) Grattis!

Vinnaren i citattävlingen blev "One"! Ett tilltänkt pris kommer inom en vecka! Grattis :) Du skrev ett fint och tilltänkt inlägg om otrohet, som jag bad om. Citatet kom ifrån det första avsnittet av Cashmere Mafia som ingen gissade rätt på. Eftersom One var den enda som ens skickade in något och ansträngde sig så blev vinsten hans. Fler tävlingar kommer!

Ska börja göra mig iordning nu. Kom på att det är ca. 1,5 h kvar innan jag ska åka och måste fixa klart lite grejor innan dess.

Jag uppdaterar er imorgon, ha det kalasbra allesammans! (Så puttinuttig jag låter..)

/ M

Inga kommentarer: