måndag 1 september 2008

Dieten kickar igång!

Idag kickar jag igång min nya "diet" som innebär att jag BARA ska vara nyttig! Herrejisses tänker kanske ni, och jag också. Nu får det vara nog. Känner mig faktiskt ganska så hm, svälld? Är inte i form helt enkelt känns det som men det ska jag minsann bli!

Anledningen till att jag skriver det här på bloggen är att jag lättare ska hålla det. Jag LOVAR härmed nu att jag ALLTID ska skriva om jag fuskar, och skriva hur det går att hålla såklart. Och hur kul är det att låta alla veta att jag suger på att hålla min diet? Inte kul alls faktiskt, så smart drag av mig där.

Jag ber er också att varje gång ni ser mig utföra en onyttig handling (i matväg), bit, riv, skrik åt mig! Nu låter det som om att jag är värsta tjockisen, så är dock inte fallet. En mera utförlig beskrivning av vad min nya diet kommer att vara kommer senare idag. Självfallet är träning med i mina planer, men träningen finns ju där alltid så blir väl inte så jättestor skillnad, lägger väl till något nytt kanske.

Ha en underbar dag så skriver jag mer om detta (och annat) senare! /Mindy

Inga kommentarer: