måndag 22 september 2008

Happy face

Det var hur mysigt som helst i lördags! Filmen var sådär lagom bra, tyvärr somnade jag lite i mitten alldeles utmattad av promenaden och den goda maten. Men sen vaknade jag och tog upp vad jag missat vilket inte var så mycket. Tjejsnack när det är som bäst med Linn & Daniela på våra tjejdagar :)

Igår fick jag ett trist sms från Linn, att hon blivit sjuk så hon inte kunde träna. Så jag fick åka till gymmet själv och träna. Supersolsken in på roddmaskinerna vilket gjorde att jag inte kunde fullfölja mina tio minuter, dåligt. Sedan åkte jag hem, gjorde mig iordning och segade lite för att åka till Svedala.


Så här glad är jag just nu

Igår fick jag även ett underbart sms, våran lärare är sjuk (inte så skoj) så vi får vara hemma under hans lektioner både idag och imorgon vilket innebär att vi har en lektion idag kl. 14 och en imorgon kl. 12 så det känns riktigt härligt :) Full skoldag på onsdag och sedan ledig hela torsdagen och fredagen, jippie! Långhelg och slappvecka, me like!

Nu är Martin här, han kom efter jobbet för att säga hej. Ska lägga upp bilder sen i lördags så fort jag lagt in dem på datorn. Ha en fin dag /Mindy

Inga kommentarer: