lördag 6 september 2008

Rekordflickan!

Jag är jätteduktig! Slog nog personligt rekord i att promenera idag. Har gått från mitt hus till stranden i Klagshamn, tillbaka och under Öresundsbron och hem igen. Det tog tre timmar och tio minuter. Lite mer än 1.5 mil och lite över 20.000 steg. Godiset sen igår lär vara förbränt by now ;) Har verkligen en stark vilja att lyckas med mitt mål nu, snart bara fyra veckor kvar!

En halvkul bild från igårnatt

Om mindre än två timmar ska jag, Malin & Matilda träffas för att handla hem tacoingredienser för våran middag idag. Vad vi gör efter den är rätt öppet men det lutar nog åt att dricka. Fast jag kommer inte dricka, det pajar min träning imorgon bitti. 11.00 ska vi nog träna om inte schemat är ändrat. Oh well..

Det jag skrev igår med stickningar och hugg i hjärtat handlar inte om psykisk smärta, det är fysiskt. Det gör ont på riktigt alltså och jag får svårt att andas. Det lät nog mera som om att jag hade lite problem med kärlek, men det har jag alltså inte.

Nu ska jag nog vara lite småduktig och åtminstone ta fram min svenskläxa och titta lite på den och förhoppningsvis göra klart den. Kommer nog (men lita inte på mig) ta lite bilder ikväll.

/Mindy

Inga kommentarer: