torsdag 18 september 2008

Tired as hell again..

Nytt löfte: Sova 7,5-8 h per natt i minst två veckor och se om någon skillnad märks. Känner mig ibland alldeles vimmelkantig av sömn, som nu t.ex., och humöret är konstigt (inte sur eller så, mer att jag känner mig borta på något sätt) och allmänna konstiga känslor florerar nuförtiden nästan dagligen. Skolan har inte blivit lidande, men ja, jag blir lidande och vissa nära personer blir lidande. Jag ska försöka få tillbaka min energiska sida som är full av bubblig energi, so watch out, soon I will be back with new energy!

Jag saknar sommaren...

Har laddat upp med laptopen framför tv:n (min favoritpluggplats) och skolböckerna ligger bredvid, studytime! Tyvärr vill ögonen bara stängas och jag är helt energilös. Ska käka snart, magen kurrar, kanske blir lite piggare då. Har gymmat i två timmar idag och kört tyrannen (en jättejobbig träningsmaskin). Är stolt över prestationerna, körde även fyra nya maskiner. Får se imorgon hur det känns om jag lyckats få någon träningsvärk.

Nu blir det mat, sen plugg! /Mindy

Inga kommentarer: