måndag 15 september 2008

Grrreat

Igårkväll blev det inte så mycket mer plugg för min pojkvän (ja där kom det ut för er som inte förstått det innan) kom hit en sväng innan han skulle börja jobba. Som vanligt känns det som blev jag övertrött och blev dendär jätteroliga personen att umgås med. Jag har kommit in i en ny trötthetsfas som jag var inne i för ett år sen, neeeeeeeeeeej! Det är hösten, det lovar jag!

Religionsprovet idag gick bra, det var inte så svårt. Fick vet att min jobbiga religionsuppgift om att göra en egen religion och allt detdär inte behöver vara inne imorgon, så jag kan dra med det tills fredag! Kommer nog iofs skriva lite senare ikväll, för jag har projekt & företagande också som jag inte förstår sådär överdrivet mycket av.

För övrigt har jag funderat mycket idag, på allt och inget. På hur det är att ha pojkvän osv. Samtidigt som det är sådär skojigt och pirrigt kan jag ändå tycka att det kan vara lite läskigt. Någon som känner igen sig? Jag vet inte om ni förstår riktigt, men ja, så är det iaf.

Sen började jag tänka mer ingående på livet i sig. Igår när vi kollade på kattungarna fick vi åka en lång skogsväg för att komma dit, de bodde i en gammal stugliknande byggnad som var som ett bondgårdshus. Jag tycker det är mysigt med sådana hus, men iiiiiisch ändå inte! Helt isolerade ifrån omvärlden och verkligen utestängda. Man kan inte bara komma på att "hmm, det vore smaskigt med lite godis" och sedan snabbt ta sig till affären. Nej, man måste ta bilen och åka typ en mil för att komma till närmsta affär, uuuuuuusch! Jag skulle aldrig kunna bo så. Det blir sådär, som när man hör klockorna ticka ni vet. Boooring.

Nu ska jag ta en dusch, imorgon ska klassen till Köpenhamn för att se Bodies & gå på Tivoli. Kameran åker med :)

/Mindy

Inga kommentarer: