söndag 7 september 2008

Nyduschad

Gym och promenad har avklarats idag. Promenaden mest för tänkandets skull och tidsfördriv. Sitter här med svenskan men den suger rejält och jag orkar inte. Tar med den till M så jag gör den där, kanske, förhoppningsvis. NEJ! Jag måste göra den. Skärpning nu.

Är jättemätt nu känns det som. Åt left overs sen igår, alltså tacos, var två bröd kvar och lite köttfärs och grönsaker. Men ja, jag blev inte det minsta mätt för det var inte så mycket att fylla dem med så jag tog ett äpple efter. Sen kom jag på att det var vitlök i en sås så för att ta bort det var jag tvungen att ta lite banan efteråt (det funkar!). Så nu är jag M.Ä.T.T. Klockan är kvart i fyra, ska åka om en stund och kommer hem ikväll någon gång.

Skönt med sovmorgon imorgon, vi ska till synagogan för ett studiebesök. Nu ska jag nog ge mig på svenskan igen, hörs!

/Mindy

Inga kommentarer: