tisdag 16 september 2008

Köpenhamn

Hej! Idag har klassen varit i Köpenhamn och det har verkligen var roligt! Känns som vi kommit varandra mycket närmre nu och alla är jättesnälla. Bodies var en liten besvikelse, kropparna och organen var riktiga men såg riktigt fejk ut. Jag, Malin och Emma åt på KFC, hur smarrigt som helst. Ja, det blev en dag off från dieten idag som ni kanske förstår. Sedan på Tivoli blev vi överraskade med att alla fick varsitt åkband! Trevlig överraskning av Kimsan. Vi åkte en del innan det började regna. Jag och Malin satt kvar i bergochdalbanan utan att gå ur när resten av vår klass gick dit, ingen sa nåt, hehe! Vi fick två ungar bakom oss som satt och räckte ut tungan och liksom fräs-spottade hela tiden, till slut blev jag så fed up att jag vände mig bak och räckte ut tungan och fräs-spottade tillbaka en stund. Min klass som satt bakom förstod ingenting och tyckte att jag såg helkul ut :P

Ströget

Innan vi gick in på Tivoli gick vi lite på Ströget också vilket var mysigt. Nu sitter jag i min mysiga kofta och ska snart köra Malin till Svedala för att hon skulle på något möte där. När jag väl är där passar en liten visit hos min pojkvän också bra. Sov över där i natt, mysigt :) Fick ta tåget till centralen, det var roligt för jag kunde inte sluta fnittra så alla kollade lite misstänksamt på mig. Sen fick jag lov att be någon låna ut sin penna för att jag skulle fylla i mitt skolbusskort och det var inte så skojigt att fråga hela kupén om det men jag fick pennan jag lånade iaf ;P

Två glada tjejer i min klass

Har filat ned alla mina naglar så det känns jättekonstigt att skriva här nu. Det låter ingenting och ingenting som tar emot tangenterna. Iiih. Var tvungen att fila ned dem pga SPA-terapin. Nu ska jag ta och göra mig lite mer iordning och byta kläder igen, ha en fin dag kanske skriver senare!

/Mindy

Inga kommentarer: